لطفا بـه این مطلب رای دهید
[رای ها : نمونه سوال از افراد موفق 5 امتیـاز : 4]

یکی از رازهای مـهم موفقیت افرادی کـه برای دیگران الگو هستند بررسی مسیر توسط خودشات است، نمونه سوال از افراد موفق تکرار یک سری سوال افراد موفق را از هر نوع انحراف از مسیر اصلی باز مـی دارد.

سوالاتی کـه افراد موفق هر روز از خودشان مـی پرسند

حتماً که تا به حال درون مورد افراد موفق و رازهای موفقیت درون کارشان بارها با خود فکر کرده ایم و البته کـه برایمان مـهم هست بدانیم آنـها چطور بـه آنچه مـی خواستند رسیده اند، این افراد خوابگردی ندارند و به طور مداوم درون مورد کارهایی کـه انجام مـی دهند فکر مـی کنند.

یکی از عادتهای موثر، یک سری سوال افراد موفق از خودشان است، سوال پرسیدن آنـها بـه منظور پیش بینی نمـی باشد بلکه بـه معنی ارزیـابی موقعیت و شرایط است.

سازنده ترین سوال افراد موفق از خودشان

افراد موفق یک سری سوال را هر روز با خود زمزمـه کرده و با پاسخ بـه این سوالت مسیر خود را ادامـه مـی دهند که تا به هدفشان نزدیکتر شوند سوالاتی کـه شامل:

در جایگاه مناسبی هستم؟

اگر صبردر کار نداشته باشیم انگیزه کافی به منظور مقابله با مانع هایی کـه سر راهمان قرار مـی گیرد هم نداریم اما اگر با صبر شروع بـه کار کنیم مانع ها از بین مـیرود بـه همـین دلیل چک انگیزه روزانـه از اهمـیت خاصی برخوردار است. نمونه سوال از افراد موفق اگر احساس کردیم صبرمان تمام شده و انگیزه زیـادی نداریم تغییرات دربدست آوردن انرژی کار به منظور مان ضروری هست ،پیدا جایگاه از نظر احساسی افراد را تقویت و موجب موفقیت مـیشود.

از اشتباهاتم درس گرفته ام؟

سر چشمـه بیشتر موفقیت ها شکست مـی باشد و این امر کاملاً طبیعی است، چیز مـهمـی کـه باید یـاد بگیریم این هست که یک اشتباه را دوبار تکرار نکنیم و وقتی با شکست مواجه شدیم زمانی را بگذاریم به منظور اینکه متوجه شویم اشتباه کجا بوده هست و کجا احتیـاج بـه تغییر دارد و چگونـه از تکرار آن درون آینده جلوگیری کنیم. نمونه سوال از افراد موفق سعی کنیم از هر شکست پندی بگیریم و آن را درون موفقیت های آینده مان بـه کار ببریم.

محدودیت هایم را درست کنار مـی ؟

موفقیت بـه سرعت بدست نمـی آید همانطور کـه مـیدانیم افراد موفق با برنامـه ریزی پیش مـیروند. اه جدید را ایجاد و برای بـه دست آوردن آن تلاش کنیم و صبر خود را به منظور پیش رفتن نگه داریم مـی بینیم ناممکن ها ممکن مـیشود.

برنامـه شغلیم چیست؟

وقتی دچار چالشی هستیم حتما برنامـه ای را تعیین کـه کار بهتر باشد، اگر مـیخواهیم سریعتر و بهتر کار کنیم حتما روند و مراحل آن را تعیین نماییم و برنامـه ریزی کنیم کجا هستیم و به کجا مـیخواهیم برسیم.

من مـی توانم، این باور را باور دارم؟

مـهمترین رکن موفقیت خودباوری و تلاش به منظور رسیدن بـه آن است، بالاترین بلند همتی چیزی جز عقیده درست نیست بـه اینـه نگاه کنیم و بگوییم من مـی توانم. اگر باور نکنیم کـه مـی توانیم کاری انجام دهیم دیگران هم ما را باور نمـی کنند مشوق خودمان باشیم پیش از اینکه انتظار داشته باشیم دیگران ما را تشویق کنند.

بازدیدکنندگان این مطلب، مطالب زیر را هم مطالعه کرده اند :




[5 سوالی کـه افراد موفق هر روز از خود مـی پرسند نمونه سوال از افراد موفق]

نویسنده و منبع: امیر شریفی | تاریخ انتشار: Fri, 06 Jul 2018 21:12:00 +0000